Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Mat.


091027 Mat.
Till frukost blev de Fil med dinkelfras och två hårdbröd smörgåsar med PHost, sallad, ost och skinka.
Till kvällen när jag satt och funderade på vad vi skulle äta, så såg jag ett program på tv om snabbmat och att de går fortare och enklare och godare att göra snabbmat själv. Blev så inspererad av de så jag skapade en ny rätt. Mjukt tacobröd (hade tänkt baka eget, men hade inte riktigt orken) med sallad och kyckling strimlad. På de la jag en het tomatsalsa som jag gjort helt själv. (tog även bort skalet på tomaterna). de blev verkligen super och tog mig ca 20 - 30 min att fixa till. Tyvärr har jag inget recept på detta då jag körde på fritt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...