Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nu säger de....

Idag när Mannen ringde VC efter ett av mina hostanfall och tappade luften och fick svårt att andas. Så vad tror ni dom sa? De är influensa! Nu säger dom så. Efter flera veckor med hosta och rådfrågat dom två gånger och har fått hostmedicin som inte hjälpt... Jaja, de är juh typiskt. Han fick komma ner på VC och hämta en slang som jag ska ha i pet-flaska och blåsa i för att stärka lungorna. Dom frågade även om vi var vaccinerade, men de är ingen av oss och endå är de ara jag som åkt på skiten. Min man har blir aldirg sjuk han (Vilket är mycket positivt).

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja fast det blir inget ^^ Den blev helt misslyckad :)

2009-11-26 @ 15:44:38
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Katja

Meh... :S

Krya på er.. jag ska ta svininfluensa vaccinet på måndag.. har ni tagit den?

Iaf, ja, designen, har ju lite å göra på den fortfarande :)

2009-11-26 @ 23:36:22
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...