Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tjäna pengar på sin blogg?!

Jag sitter här och samtidigt slö tittar på tv. De är Oprah Winfrey show på Tv3 och där pratar dom om Amerikanska Mammor. De var en Mamma som berättade att hennes räddning i sin förlossningsdepprition var att hon började blogga och att hennes man nu kunnat sluta jobba för att hon tjänar så mycket på sin blogg.

Ööööhh! Var de jag tänkte på.
Kan man verkligen tjäna så mycket på att bloggar? Verkligen?
Isåfall vet jag vad jag vill jobba med... Jag vill blogga hela dagarna och tjäna en massa på de.. Hehehe

Fast vad skulle en som jag skriva om?
Vad skulle få folk att just vilja läsa min blogg?
Jag är ingen ytlig, blondindiva som bloggar om plastik och annat skit. Åh de ser juh ut som att de är de enda folk vill läsa om tyvärr. Tittar bara på storbloggarna och vad dom handlar om.
Kan man lyckas med att ha en normal blogg och inte blogga om utseende och hur man ska förbättre de och allt sånt där? Finns de ingen storblogg som handlar om något viktigt och serigöst?

Nu hade jag inte tänkt att detta skulle bli ett inlägg om bara storbloggare utan om man verkligen kan tjäna pengar på sin blogg. Är de någon här som läser min blogg som tjänar pengar på sin blogg el vet andra som tjänar pengar på sin blogg? Hur gör man? Vart ska man vända sig? Finns de plats för andra bloggar också el måste man vara stor och poppis?
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: okej, ja det är lite blandade åsikter där. Jag vet inte alls om jag ska börja med videoinlägg. Jag pratar så himla mycket så ingen skulle väl orka lyssna haha men på samma gång behöver jag prata av mig ^^

2009-11-24 @ 15:46:06
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: tack för ditt svar, jag ska försöka övertala min sambo att stänga av datorerna. Jag har laptopen på bredvid mig för att jag ser på film, men den låter ingenting som stationära datorer gör, sådan tur var.



Tinnitusen är borta just nu, vet inte alls vad det berodde på men det hände då jag kom hem från affären. Skönt är det iaf! :)

2009-11-24 @ 15:52:59
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-24 @ 18:10:09
Postat av: Katja

Usch jag tjänar inget på att blogga :( Men å andra sidan läser inte så många min blogg :/

Läser många din?

Å måste se om det stämmer det där med choklad.. har sååååå ont i äggstockarna nu =(

Hur mår du?

2009-11-24 @ 23:52:37
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...