Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Två sjuklingar...

Idag har jag haft feber, så mesta del av dagen har gått åt att sova. Jag har dock inte varit ensam sovandes i soffan. När vi målade trappen och fick ha katterna i köket (inget fungerade element tyvärr där) så drog Turbo på sig en förkylning. Så han har sovit hela dagen här i soffan både själv och med mig.
Känner fortfarande att värmen går upp och ner i kroppen och jag fryser och svettas till och från. Så jag ska nu fortsätta att kolla lite på tv innan jag går upp och sover...

De värsta som finns är att vara sjuk nu i renoveringstiderna... Får hoppas att man orkar med endå, fast de blir mer mannen som får hålla på med tanke på min rygg. Jag får vara arbetsledare... hehe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...