Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

We Will Rock You!

I Onsdags var vi in och bokade våra biljetter till Musikalen We Will Rock You. Behöver jag säga att jag längtar till i januari då vi ska åka. Länktar så jag nästan håller på att dö typ. Tyvärr kommer inte datorn att få följa med pga att den är stor och klumpig. Hoppas juh även på att kunna hitta en snygg diskret väska att ha kameran och alla dess tillbehör i, för väskan jag har idag är bara skit av. Åh man vill inte riskera att förlora sin käraste ägodel (Ja jag älskar min Kamera el mian kameror). Undra om man skulle få sin bror att låna ut sin 20d (tror jag de var han hade, bror min ska alltid vara värst).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...