Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Badrummet uppe.

En kompis kommenterade när vi satt och pratade badrum och skåp, att jag nog hade en del smink. Åh hon har juh rätt. Så jag blev lite sugen på att dela med mig av badrummet uppe. (de är inget toppmodernt badrum än så länge).



Sådär ser de ut i badrummet uppe. Vi försöker ha temat svart/vitt, med undantag för toalettringen (inte vi som köpt) och Toahållaren som ramlade ner bara efter ett par dag efter att vi köpt huset och så även mugghållarna ovanför tvättstället. På golvet har jag brevid toaletten en svart korg där vi har tidningar (dassboken och lite kataloger typ) och på skåpen står än likadan fast mindre där jag förvarar de mesta av sminket (närbilden). På golvet ligger en svart rund badrumsmatta från IKEA och toarullshållaren är också den från IKEA (va ingen mening att försöka sätta upp en ny på väggen, där av vi har en stående på golvet). De ända som går mot temat är soptunnan som är blå, men jag gillar den där typen och storleken. Den finns bara inte blått och vitt, men vitt ville vi inte ha då vi köpt den. (temat då var tänkt att vara blått och vitt, men efter att jag hittade mattan och snygga handdukar så blev de svart och vitt i stället).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...