Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Blog Awards 2009

Jag har nyss sett ett 30 min program på Tv400 från Blog Awards. Åh jag måste ställa frågan.
Vart finns alla vanliga svenssons bloggare? Jag tycker de är lite för mycket mode och utseende fixerade tjejer som var med. Jag skulle vilja se lite mer valiga tjejer och killar i stället.
Dax att börja inse vad alla denna skönhets och utseende fixeringen leder till. Vi tjejer kommer juh att förstöra oss helt juh, med allt "Size Zero" snack och kvar på att den perfekta tjejen/kvinnan ser ut så och all plastik. Ensak att göra plastik pga medicinska saker och föddelse fel, men att gör de bara för att man tror att man ska bli snyggare.
Acceptera er själva för den ni är och inte på ytan... Skönheten kommer från insidan och inget annat och Skönheten ligger i betraktarens ögon. Vi är alla olika och de är så de ska vara. Jag hoppas att de kommer bli ändring och att vanliga svenssons kommer fram i blogg ljuset... Bort med bortskämda tjejer som tror att dom är störst, bäst och snyggast...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...