Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Blog Awards 2009

De är väl ingen som missat att de imorgon är Blog Awards 2009. Om ni missat så vet ni de nu.
Jag är inte den som brukar yttra mig, men nu kunde jag inte hålla de inne.
Till de jag tänkte på.
Vad är de för folk som alla bara måsta läsa om vad dom skriver. Nu på kvällen efter Idol snacket kunde man se Kissie (el vad hon ny kallar sig) prata om sin blogg. Åh nä jag blir inte avundsjuk för fem öre, titta bara på hur stakaren ser ut. Hur kan man utsätta sig för injektion av läpparna? Jag skulle aldirg göra så där mot mig själv. Kan sätta en hundring på att hon var säkert mycket snyggar innan som alla andra som Linda Rosing och Carolina Gynning.
Åh detta är förebilder för unga.
Jag tycker de är så synd, att allt ska handla om utseende. Vill man se bättre ut så finns de väl andra sätt än att gå under kniven och injektera skit i kroppen. Jag är överviktig, men va 17 jag kan vara snygga jag också.
Åh igen Nä, jag är inte avundsjuk.
Om de är något man skulle kunna vara avundsjuk på så är de isåfall på dom som tjänar pengar på sin blogg (fast de kan juh en annan också om man kämpar för de) och att dom kan unna sig el får smink, naglar, kläder. Ja åh klart man skulle önska sig mer besökare, men vem gör inte de. vet dock inte om jag skulle vilja vara en topp 10. Titta bara hur mycket skit en del får. Åh jag vet att de finns en del tjejer där ute som fått en hel del skit. Åh ja jag följer en blondin som inte är som alla andra.
Alla har vi fördomar mer el mindre och så är de bara, men ibland undrar jag om de bara är fördomar. Jag har fördomar, men försöker ändå att vara neutral när jag möter dom. Åh visst har jag fått se en annan yta på exempel en del blondiner, men tyvärr är dom få.
Ta Blondinbella (el er vad hon nu kallas), hon har företagande men endå så har hon de där som gör blondiner. Igår på Förkväll på TV4 då hon sa att hon inte fått allt på ett fat, men 2 min senare sa hon att hon jobbade med sin pappa som var jurist. Åh de får mig att fundera om de inte bara är en fasad. I företagnade ska man nyttja sina kontakter och ta hjälp av dom och har man en del av dom så är juh de en fördel och då blir de lite på ett fat. Jag har kollat lite i hennes blogg och hon är ingen favorit, men jag tycker de är bra att hon kan göra något med livet och kämpa för de och har de företagandet som hon har. Har hört/läst många som gillar den sidan av henne.

Jag vill verkligen inte att bloggare ska belönas för sin skönhetsfixering och dom som inser att skönheten sitter på utsidan.
Skönheten sitter på insidan!
De har jag fått lära mig, efter att kämpat större delen av mitt liv med mobbing pga utseende.
Uppmundra ungdormar att vara kreativa och kämpa för de dom vill, varesig de är Kariärren el Skolan.
Inse vad allt skit innebär med plastik och injektioner för att förbättra något som redan är perfekt (de finns en del undantag, men dom är inte så många som alla tror el ser de som).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...