Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dansbandskampen!

Ikväll var de dax för att köra igång dansbandskampen igen. Måste säga att de var ingen höjdare. De bästa måste ha varit Black Ingvars då. I övrigt höll de väldigt låg nivå. Jag trodde att de iår skulle blir lite mer tävling för nya dansband och inte en mix av old och nytt. Åh nästa vecka ser jag säkerligen inte då jag avskyr Måns. Han är såååå dålig och har inte änns så många låtar som 4, så hur de ska gå... Dansband är juh inte min favorit av musik stil, men Lars Kristerz är guld. Åh lite i så försökte ett band i kväll vara, men de var så dåligt så... Bara lyssna på hur han sjöng killen i Von Hofstenz Ett stort minus var att byta ut Anna mot den där vad hon nu heter, som satt och visade brösten hela tiden... Bort med henne och ta tillbaka Mamma Anna. Dåliga vitsar om att hon var ny mamma, nä finns bara en Mamma Anna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...