Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ellos Shopping!

Vet inte hur jag kunde glömma bort de hela. Jag skulle juh för ett tag sedan blogga om Kläderna jag beställde från Ellos juh. Hur dum får man bli? Så jag tar och slänger in ett inlägg nu.
Jag beställde en del, några av sakerna fick jag skicka tillbaka. Kappan och några tröjor fick jag retunera. Kappan den satt inte alls nå vidare och var för stor och passade inte riktigt mig.


Jag fastnade dock för denna Jackan. Kragen var lite jobbig i början, men man lär sig. Inte ofta som jag har den där typen av plagg och de tar lite tid att vänja sig, men nu skulle jag inte klara mig utan den. Den går att förändra genom att inte knäppa kragen. (bilden är från Ellos)



Köpte även denna och älskar den bara. Gillar färgen och den är tajt så de finns utrymme att gå ner på i den. Lite sånt måste man tänka på också. (bilden från Ellos)

Köpte även et bar bruna byxor. Valde dom lite för att komma bort från allt svart som jag har. Dom var dock lite lång i benen så jag ska kolla med Mannens moster om hon har lust att korta av dom. Ska ha dom byxorna som hemma mysbyxa. Blev några tröjor till mannen också och 10 par hipster (tror jag dom heter). Med kom även gardiner till vardagsrummet och ett sätt ljushållare, men de får visas i ett annat inlägg någon dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...