Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Fredag.

Ja idag är de fredag och jag fattar inte vad de är för speciellt med fredagar. Jag vet de kan vara att jag är "ledig" 7 dagar i veckan 365 dagar per år osv... Jag uppskattar nog inte helgen lika mycket som alla andra.
Åh denna helgen jobbar juh mannen hela helgen lång, så de blir juh inte så mycket mys heller då.

Jag ska nog idag sätta mig och kolla lite på de som blivit inspelat under veckan som gått. Spelade in debatten igår om plastik. Är lite sugen och se vad Linda Rosing säger, hon som nu går ut med att hon ångrar en del av sina ingrep. Hon är bara mediakåt den bruden, där av hon är med på allt typ. Hennes problem dock. Åh även bloggaren Kissie ska juh vara med... Åh vi vet juh vad jag tycker om henne redan och de lär nog inte förändras.

I övrigt så blir de nog en slapp dag för mig och djuren. Ska dock fundera lite på tapeter och blandare och såna saker inför renoveringen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...