Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Make up Store.

Igår (Tisdag) var jag in en sväng på MUS för att kolla om dom nu fått in något av de som jag sökte sist jag var där, men nä då... Nu fick jag även veta att dom ska flytta till de jag kallar Åhlens huset. Därav tog dom inte in mer produkter just nu. Typiskt. Fick även veta att Kicks på Marieberg ska få in delar av MUS sortiment. (Någon som jobbar där som kan dela med sig av vad som kommer?)
Jag var juh ute efter den där Mixing saken för att göra ögonskuggor till Eyeliner, men efter att jag sökt för att kolla Tradera så hittade jag en som hade skrivit om den och som inte gillade den. De skrevs att hon hade fått eksem av den. Då är juh risken stor att jag inte kommer kunna använda den. Lite trist. Jag som ville kunna ha olika färgers eyeliners, men att köpa flera olika vill jag inte och min ekonomi säger även nej till de.
Jag får nog ta och lägga lite pengar senare på en bra svart gel eyeliner (för den där MAC Fejken var bara skit och satt inge vidare alls).
Fick iallafall med mig ett prov hem, för att testa vad min hudtyp säger om den innan jag lägger ner pengar på att köpa en hel. Av High Teck Lighter i färgen Asteroid. Vad dock ute efter att få prova Platina, men den var helt slut t.o.m provet. (lägger in bilder senare)



En sak som jag har funderat på. Kan man lägga ut på tradera produkter som man provat och inte gillat el att dom inte funkat för min hudtyp? el är de helt fel att lägga ut sånt man testat? Jag har en Anti-shine och en Primer som inte funkat för mig och de känns inge kul att kasta dom bara efter att ha provat dom 3-4 gånger. har även någon fond. Som jag bara testat någon gång också, som nu bara ligger. De kanske någon som vill byta något?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...