Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Seg som 17.

Ja nu har jag tagit mig upp. Är seg som 17 och jag måste börja kämpa med att vända tillbaka dygnet. detta går verkligen inte. Om jag ska göra de jag funderat på i veckan så måste jag vända tillbaka. Är så taggad, men på samma gång rädd att allt ska skita sig. Som de tyvärr gör väldigt ofta för mig. De är så att vara sjukskrievn och ha diskbråck. Någon som vill ha några? har hela 5 att dela mellan er om ni vill...
Nä, skulle inte änns önska detta på min värsta fiende... el kanske lite dom dåliga dagarna... Åh va elak jag är nu då. Ingen skulle behöva gå igenom detta, den värken och smärtat. Man blir juh dock smärttåligare efter ett tag och jag har nu haft detta i 10 år. Åh ibland har jag bra dagar (vilket tyvärr inte är så ofta), men jag har mest dåliga dagar. De finns juh även några dagar då de är som idag, lite sådär...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...