Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Skit, Skit och Skit...

Skit, Skit och Skit... Tänk att FK ska lägga ner allt... Jaha, vad ska man göra nu då? Idag hade jag ett möte med FKs project EPSILON och de slutade inte som jag hade tänkt mig. Jag gick ditt i tron om att nu skulle jag hitta rätt väg i livet och äntligen få komma ut lite och prova på arbete... Men NÄ så blev de inte. FK ska lägga ner skiten... så nu står jag här på ruta noll igen, men Nada självförtroende och inget hopp alls om att livet ska bli bättre. Nu är de bara att ställa in sig på hårda tider, från och med Maj 2010 då jag troligen förlorar min ersättning och blir utkastade från FK. De kan finnas en lite lite lite lite chans att jag kan få 6 månader extra, men de är inte så säkert och där av ställer vi in oss på att förlora hela min ersättning nästa år. Någon som har ett jobb åt mig? "30-årig kvinna söker jobb efter 10 års sjukskrivning, med nada självförtroende och 5 diskbråck och kronsik smärta som troligen kommer leda till ett beroende av smärtstillande om jag får ett jobb" Hur snyggt skulle de där se ut i en CV... usch... Dom snackar om att SD (Sverige demokraterna) slår på en folkgrupp (Invandrare/Ny svenskar), men vad F*N gör inte regeringen nu då??? Sparkar på oss medans vi redan ligger. Uppdateringa: Mitt i min ilska betämmde jag mig för att jag 17 skulle ringa handläggaren och gå på honom om detta. Så nu ska han i sin tur ringa (för att de ska gå fortare) och se till att jag får komma till en annan som ska hjälpa mig till en arbetsprövning. Ibland får man vara lite arg...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...