Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Stephen Gately 1976 - 2009




Stephen Patrick David Gately (17 March 1976 – 10 October 2009).
Idag kunde man läsa om och se video från begravning (På Aftonbladet.se). Jag blev chockad. Vad är de som hänt? Hur kan de vara möjligt att en av som bästa Irlänska sångare har lämnat oss.
Jag blev snabbt kär i Irlänska gruppen Boyzone och såg dom i Stockholm på Okej-dagen när dom gjorde sin debut i Sverige. (ska nog leta fram bilderna jag tog då) Då visste jag inte änns vilka dom var. Stephen var min favorit i gruppen och är fortfanade och de känns sorgligt att han gick bort bara 33 år gammal.



Har sökt på nätet, men hittar inget som förklara vad som hänt.
DN: Boyzone-stjärnan Stephen Gately hittades på lördagen död på ett hotellrum. Han blev 33 år gammal.
Mirror: Margaret Gately told the family's lawyer Gerald Kean: "As soon as I heard he had died I knew it was a heart problem. It has lifted a huge burden off our family's shoulders."
Aftonbladet: Stephen Gately ska ha dött av naturliga orsaker. Enligt en preliminär rapport drabbades Boyzone-stjärnan av lungödem – vätska i lungorna. Akut lungödem är ett livshotande tillstånd som kräver omedelbar behandling, skriver entertainmentwise.com.

Mycket har hänt i år. Först förlorade vi Kungen av pop och nu Irlands största pojkgruppsmedlem.

RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...