Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Make up!

Så idag kunde jag inte låta bli att ge mig på att sminka mig och denna gången provade jag en lite hårdare sminkning då jag läste i en sminkblogg att de var snyggt på oss med Glasögon. Jag körde dock med en skugga från Mist och svart från paletten. Sedan la jag en färg från paletten som såg lite krämfärgad ut, under ögonbrynet och på sidan om. Tog en vit från paletten och la i ögonvrån, men jag fick inte till de så bra så de slutade med att jag testade lite av den vita Barry M där i ögonvrån och den gjorde sussen med sitt glitter i.
Är även stolt över att jag gav mig på att testa den där fejk Mac gellinern och gud så mycket lättare de var då, nu ska jag bara se om jag kan få tag på en bättre pensel/borset till de. Skulle vilja testa en sådan där vinklad. På läpparna körde jag Max Factor Lipfinity 120 Hot (tror jag de är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...