Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Med Posten!

Igår var en riktigt trevlig dag, då de kom en massa godis med posten. Åh inte vilket godis som helst.

Först fick jag ett kuvert med prover av Barry M Dazzle Dust i färgerna White, Dark Choclate och Yellow från IaMia´s. Åh till min stora förvåning så ligger de företaget i Sundsvall. Tänka sig vilka frågor jag hade i huvudet när jag såg brevet och på framsidan stod de svagt med en lapp över IFK Sundsvall. hihi 3 små 1grams påsar låg där i brevet och smart som jag var köpte jag små burkar på Panduro på Marieberg när vi var de sist. Så de blev lite pill med de där igår. Men vilka färger. Åh jag hade tur också. Dagen efter att jag beställt så slutade dom tillfälligt med att skicka prover. Åh jag kommer nog att köpa någon av färgerna sedan, måste prova dom lite innan.


Senare på dagen fick jag åka med grannen till ICA Näsbyhallen för att hämta ut och betala Postavgiften och Tullavgiften (de var väl inget oväntat att just mitt packet skulle fastna i tullen). 117kr fick jag betala, men men de är som de är. Väl hemma så var de bara att hoppa på packetet, för vem kan vänta på sånt. *fniss*



Äntligen kom min efterlängtade palett och jag tog inga chanser med Tradera, utan jag köpte direkt från Coastal Scents i USA. Åh till min stora förvåning så hade alla skuggor i paletten klarat sig. TACK!
Sedan hade jag även beställt en 15 palett med "pans" och 15 "pans". Så nu ska dom där (troligen fejk) MAC pigmenten pressas. Jag skulle även ha köpt en blending borste och deras eyeliner, men dom var slut tyvärr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...