Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Patrick Swayze 1952 - 2009


Bildkälla

Efter 20 månaders kamp avled denne makalösa skådespelare i sitt hem i LA 14 September (igår Måndag). Han har get oss alla filmupplevelser som vi sent kommer att glömma. Serien Nord och Syd, Filmerna som Youngblood, Dirty Dancing (1 och 2), Ghost osv.

Jag minns de som de var igår, då man hade hans poster från Okej, Frida osv på väggen. Jag älskar DD och har ettan på både vhs och dvd och tvåan på dvd (ettan är dock bäst). Vem minns inte musiken och rösten och allt de där. De var inte många dagar sedan jag nämnde denna skådis och då i sammanhanget snyggingar hehe. För Patrick var en av mina favoriter och jag tycker de finns ingen som slår honom. Han var guda gåvan till kvinnorna.
Vi vet alla att de kommer nya, men kommer dom vara lika bra och ge oss lika mycket upplevelse?



Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...