Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

The Boat that Rocked - Elenore



Har nyss sett filmen och mitt i den så frågade mannen om jag kände igen låten. Den var bekant men jag kunde inte sätta fingret på vad de var.
Då sa han ELOISE. (den med Arvingarna)
VA? De kan jag inte tänka, men när man lyssnade så hade en liknelse.
Så Fy på den som gjorde låten Elosie för han hade dålig fantasi pga att denna låten från filmen är från 60-talet någon gång i slutet. Bandet heter The Turtles.

Filmen gav mig en favorit att lägga till.
Stay With Me Baby - Duffy



(förlåt att jag inte hittade en bättre YTklipp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...