Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Uppdatering!

Imorgon måste jag nog sätt igång ett krig med BBB. I 3-4 veckor nu har mitt BB varit segt som 17 och sist jag ringde kom dom med alla sina dumma jä-la ursäkter... de är fel på och på de och på de osv... har nu testat allt och inget hjälper, synd bara att jag är innen i en av mina perioder då jag inte orkar ta tag i saker, men jag vet att jag måste. Får se om de blir ett mail.

I övrigt så är de väl okej, kommer skriva mer när jag orkar. Just nu är jag seg och vet inte vad jag ska skriva om riktigt  + att jag är arg på detta nätet.. Bläääää.

Är de någon mer än jag som har lite problem med Blogg.se? Jag ser inget där på första sidan... hmm inte de också på allt skit... Jajja... imorgon är en annan dag...

Jag återkommer!
Kommentarer
Postat av: Malin

De har gjort uppdateringar och förändringar.

2009-09-09 @ 21:47:11
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Katja

Min telefon är lite knäpp med BBB.. funderar på å byta!

2009-09-15 @ 16:57:43
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...