Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Allt går i motvind.

Ja just nu känns de som allt går i motvind. Idag skulle jag äntligen få komma på mitt läkarebesök på öron, näsa, hals. De var inte trevlig upplevelse kan jag säga. Kamera upp i näsan, så obehagligt så. De värsta var att ännu en gång fick man skit för vikten. Blir så less att allt ska skyllas på vikten. Kan jag inte få vara den jag är utan att få skit för de hela tiden? Jag vet inget annat och de är super jobbigt att hela tiden få höra att de är vikten. Gå ner i vikt så går de över osv... Bläääää.... Sedan gick hon så klart på om att vi hade djur. Jag har gjort 3-4 allergitester och har aldrig haft utslag på djur. Jag hade dock polyper i ena borren och jag fick recept utskrivet (åh de var juh klart att just detta skulle kosta dyra pengar). Nu är de bara att medicinera sig och se om de hjälper.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...