Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Äntligen lite vårväder.

Idag (Söndag) har vi haft lite sol och de har varit så underbart. Va ute en stund och bara satt där i sol och njöt. De har varit skönt och jag hoppas nu att solen är här för att stanna, så resten av snön på framsidan kan försvinna.

På kvällen när solen gick ner såg mannen något mysko ute, skarpa orage/rosa ränder i olika riktningar. Klart jag inte kunde hålla mig. Fram med Kameran och bilnycklarna och kasta mig in i bilen och iväg för att få bättre vinkel. De visade sig ligga borta vid Korsnäs, så jag kan gissa på att de är solen som slår i smutspartiklarna som skapar detta. Hur kan man juh fråga sig.
Nu tog jag bilderna med min Canon och kan inte lägga in bilder på den bärbara pga Windows Vista som inte är fungerbart med bildöverföringsprogramet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...