Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Barnvakt och tripp til Västerås.

Ja Rambo han har fått barnvakt pga två saker. Den ena är att Rita är inne i höglöpet nu och de andra är att vi ska åka till västerås imorgon (lördag) efter att mannen slutat jobba. Så Rambo han får vara hos min mans moster och Rita får följa med oss. Ska på fest hos en kompis.
Igentligen skulle mannen jobba på söndag, men då han kollega ville ha ledig nästa söndag så byte dom. De är tur att man kan göra så ibland. detta blir även med stor säkerhet våran sista gång som vi kan hitta på något sånthär, för sedan är de att dra ner på allt.

Mår väl inte så där super, men de är juh förståligt. Idag (fredag) började jag även att tänka på att de bara är exakt en månad kvar tills man fyller år. Åh va kul. (i sarkastisk ton) NOT. För hur ska man förklara till folk att man inte har råd att ens bjuda på lite fika? Inte vet jag heller om jag ska göra någon önskelista, då allt känns överflödigt. Visst de jag kan önska mig är ett bra och lätt välbetalt jobb, någon som vet ett? Nä trodde väl inte de. Jag frågade även min brors tjej, men dom hade inte råd att ha någon i sitt företag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...