Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bloggandet

De har inte blivit så mycket bloggande på ett par dagar nu, men de har sina orsaker. Mår inte alls något vidare just nu och känner hur ångesten börjar krypa sig närmare. Hur ska jag överleva detta? Gå från 6400 ca till 0. De är ingen som kommer betala mina räkningar och inte min mat heller. Nä just nu känns allt skit. Jag vet inte hur vi ska klara oss. Det ända jag vet just u är att jag är behov av ett jobb och de NU, men vet att jag har för mycket mot mig. * Överviktig * Fortfarande sjuk (fast FK tycker annat) * Har nada erfarenheter Åh just nu är de svårt att inte vara negativ, för allt känns hopplöst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...