Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

I'm in love

I ett klädesplagg och jag skämtar inte. Idag när vi var en sväng på Marieberg tittade jag in i den nya Zizzi butiken och blev då totalt kär. Nu ville dock inte prislappen vara min vän, så den fick tyvärr inte följa med hem.
Det blev dock ett par ZJ Jeans för 200kr (kostat 599kr), som fick följa med mig hem.

Hittar tyvärr ingen bild på den, men de är en svart klänning som är knälång och har underbara sånadär ni vet som sitter nerpå kanten av gamla lampskärmar. hihihi Men gudars så snygg. Jag vågade dock inte testa den pga. priset. Tänk om den hade passat? Då hade jag haft ännu mer problem än vad jag redan har. Sa dock till min man att jag önskar mig den i svart när jag fyller år och ett par lila leggings till. Vet att de är önsketänkande, då även han kommer att drabbas av mitt avslag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...