Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Maten.

De går lite sådär med maten just nu. Igår fick jag bara ett enormt sug efter kåldolmar, en av mina barndomsfavoriter. Så de blev det till lucnh idag. Dock köpte vi färdiga, men ska ska prova på någon gång att göra egna. Har sökt runt lite på recept, men de flesta innehålle ris och de vill jag inte ha i mina. Till middag idag blir de kanske inte så mycket bättre. Råriva morötter och fiskbullar med potatis. Blir så här när man har så mycket annat som snurrar i huvudet. Jag ser dock att de är bättre att äta, än att jag ska hoppa över mål. Vilket jag kan vara rätt duktig på att göra, tyvärr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...