Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bloggen!

Jag har sedan en längre tid varit lite sugen på att ändra lite i bloggen, men jag vet bara inte vad. Gillar färgen och gillar bilden, det är bara menyerna som jag inte riktigt gillar. Jag skulle vilja få ner några av menydelarna, men sedan är det detta med bakgrunden på menyerna som följer bloggen hela vägen ner. Jag vet vilka koder som ska ändras, men sista jag lekte med dom, blev de inge vidare bra. Jag tror nog jag får sätta mig i veckan och spåna lite på de där, kanske testa lite mer. det är genom att testa som man lär sig mest, tycker jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...