Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Digital Box

Vi måste verkligen vara familjen otur, Familjen allt går fel för. I fredags började digital boxen dumma sig och nu idag får jag inte igång den änns. Har verkligen inte råd att kasta ut 2000-3000kr just nu.
Har även kollat på blocket, men antingen var de överpris på dom eller så var dom redan sålda. Det jag undrar, ska verkligen en box inte hålla mer en ca. 3 år???

Har kollat runt lite på nätet och på NetonNet. Dom har två boxar för under 2000kr, det negativa var dock att de bara var 80GB hårddisk på dom och till de där priset. Vi kan inte förlänga vårat boxer abonnemang heller, då vi har ca 1 år kvar (idiotiska vi som tecknade upp oss på 24 månader boxer, bara för att få TVn 1000kr billigare).
Den andra frågan jag ställer mig själv, vågar man köpe en ny box i samma märke sagem eller ska man prova på en samsung? Jag tro att detta med boxar är nog min svaga sida. Får man det man betalar för? eller finns de lågbudget märken som är helt okej?

Update: Mannen var in på Siba och pratade med en kille där som känner oss rätt bra nu och han lyckades hitta en box och gav oss lite rabatt på den. Samsung, 1300kr, 80GB hårddisk. Så ikväll blir de att kopla in den och lära sig något nytt, kanske kommer jag denna gången läsa bruksanvisningen (vilket inte händer så ofta).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...