Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

LUSH UK

Igår kom äntligen paketet från LUSH UK. Dom har nämligen startat upp en Parfym serie, Gorilla Perfumes. Innan lansering av Gorilla Perfumes egen sida hade LUSH UK ett erbjudande på att köpa ett sett med 7 parfymprover och jag kunde inte motstå dom. Jag hade dock lite otur och två av proverna hade läckt och påsen som dom låg i luktade gudomligt. Så även vardagsrumsbordet som jag satt vid när jag öppnade paketet.
Nu kan man köpa proverna styckvis och det finns även några andra dofter.

Dofterna som ingick i detta set var, Lust, Karma, Tuca Tuca, Vanillary, Orange Blossom, The Smell Of freedom och Imogen Rose. (dom två sista är dom två som läckt och vara bara hälften kvar av).

Köpte även tvålen Sweet Soap of Mine (Snow Fairy-scented Godmother and the vanilla candy Rock Star.) och Mrs Whippy Ballistic och Chameleon Ballistic.
"Lush will donate all the proceeds (minus V.A.T.) for the Chameleon Ballistic to the APA"
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Slutet på november är ju inte helt fyskam ändå, men ifs så är det av samma lön man använder då ^^

2010-08-19 @ 08:46:04
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack så mycket :) Jag tänkte också att man kunde ha kokböcker på, men vi har inga fina och jag gillar ljus och annat pynt bättre så det fick bli som det nästan blev i gamla lägenheten. Där hade vi också samma ljuslyktor med röda rosbland och annat gojs, dock inte hjärtarna då såklart.

2010-08-20 @ 16:50:37
Postat av: Miaa

hej, jag beställde själv i förra veckan från lush, fanns ju hur mycket underbart som helst. Hur lång tid tig det inna du fick hem dina produkter från lusk.uk?

2010-12-13 @ 22:15:53
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Miaa

LUSH menar jag såklart=)

2010-12-13 @ 22:16:03
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...