Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nya Kläder!

Som ni redan vet beställde jag från Ellos för ett par dagar sedan och här i veckan kom paketet. Måste säga att jag verkligen har otur med kläder. Köpte denna gången En tunika/tröja svart, 2st tre pack av tröjor (i två storlekar) och 2 byxor mörkgråa (rea) och 1 par leggings. Jag är verkligen i behov av just byxor. Var så spänd, men så öppnade jag ett av dom två mörkgråa och jag gillar inte tyget sådär super och storleken var på gränsen till för små. Jag använder dom, nu när jag endå köpt dom och att dom bara gick på 25kr/st. Får verkligen hoppas att dom inte krymper i tvätten nu bara (resåren sitter inte som den skar och de irriterar en hel del och den var även lite låg bak). Tröjorna, ja dom var till modelen en favorit, men storleken var hlt missvisande. Jag hade nu tagit större storlek än jag brukar och endå var den stora storleken tajt och i detta fallet lite för tajt, då det gjorde att tröjan blev kort på längden.
Tunikan har jag inte hunnit med att testa och inte leggisarna heller, fast där älskar jag tyget och tror nog att dom ska passa bättre.

Kläderna jag köpte på Zizzi dom älskar jag och måste säga att jag gilar butiken ute på Marieberg Galleria. Kan tipsa om att dom har 70% på en del. + att hon idag (torsdag) hade fått in en hel del nytt. Var bara mitt Visa kort som sa NEJ. Dom hade min favorit Klänning/Tunika på rean, fast så klart i fel färg pga. att just den färgen skulle gå så dåligt. (orange/rosa)
Kommentarer
Postat av: Malin

Kul med lite nytt i garderoben, dessvärre inte ås kul för dig om det blev kasst med storlekarna. :-( Sånt är så drygt om man ska skicka tillbaka eller inte...

2010-08-07 @ 22:06:33
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...