Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Shopping.

Ja ni läser rätt. Efter morgonens trista besked, kom skattepengarna med posten. Wooohooo. Så vi unade oss att få åka och shoppa lite och trots den summan vi fått tillsammans var vi riktigt duktiga. Mannen gav mig två expantioner och ett prylpaket till ett spel och de bästa av allt var att jag äntligen fick en ny Jacka, hade nog aldrig köpt den, men min man sa "-Jag köper den till dig, för du behöver den verkligen". Kan lova att ingen kommer missa mig nu, då jackan är från Zizzi och är i färgen Lime. Det är nog de mest vågade plaget jag köpt, men jag älskar den. Finns även utrymme att gå ner i den också och sedan ha en tjockare tröja under mot vintern. Även jag sjäv shoppade lite av mina skattepengar. Mascara från Smashbox (har aldrig kostat på så mycket på en mascara), ett läpp balm (EOS) och så blev de 4 filmer. Ska även dela med mig, att jag nu vet varför jag inte hört något från jobbet jag sökte. Jag var svensk och kvinna. Nu hade dom öppnat stället som jag sökte jobb på och där var bara manliga som fått jobbet och dom vara alla Asiatiska. Lite trist, då jag tyckte jobbet skulle passa både mig och min person. Jag fortsätter leta, men de är inte lätt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...