Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Trådlöst

Snart blir det trådlös med Telia här hemma. Äntligen blir man av med det förbannade BBB. Gjorde ett sista TP-test på bredbandet igår och de visade sig att de hade rasat igen, så jag hoppas verkligen att de kommer bli bättre nu. Blir att installera ikväll då jag måste ha lite hjälp av mannen pga min rygg som säger ifrån.

Så det kommer bli en del ändringar här framöver, måste flytta alla hemsidorna och ska väl ikväll ta ner dom alla om jag hinner med. Måste även försöka skaffa en mail också, för nu är de hej då till min bredband.net mailen. Nu kanske jag äntligen får till det så jag kan lägga upp den nya designen på min fotosida, plus att jag funderat på om inte fotoklubben skulle få sig en ny sida också, men vi får väl se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...