Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tristess

Kryper snart på väggen här hemma. Vet inte vad jag ska eller vill göra.
Varför? Bara för att boxen lagt av?
På helgerna när min man jobbar, så brukar jag varigera mellan datorn, TVn och hundarna och nu har jag ett av dom mindre och de gör mig galen. Bara för att jag ville se på TV just idag. Ville jag se bara för att den nu lagt av eller hade jag verkligen ett TV sug?
För mig är datorn och TVn tyvärr väldigt viktig och de är ett tidsfördriv. Att jag vill variera, har helt enkelt med att ryggen inte klarar av att sitta hela dagen vid datorn. Helst skulle jag inte sitta alls, men även jag vill blogga och ha lite socialt liv. Nu var det inte detta jag skulle skriva om, utan hur tråkigt de är just nu.

Någon som har ett tips?
hade tänkt fixa med bilder idag, men batteriet tog slut och ligger nu på laddning. Försökte även här tidigare i helgen att ge mig på någon typ av videoblogg/Haul, men de känndes inte riktigt rätt. Sedan vet jag inte Svenska eller engelska. Jag ser juh själv en hel del på engelska/amerikanska YTare. Ni ska veta hur dum man känner sig när man sitter där och pratar in i en kamera för sig själv... hehehehe Åh sedan måste man hålla tiden nere och de är svårt för mig, jösses vad jag snackar på när jag sätter igång.
Nu kom jag på att jag glömt ta bilder på halsbanden som jag köpte 3 stycken av och sedan köpte tre till. Det kommer nog bli en hel del skönhet framöver och de skrämmer mig lite. Vet att jag slösade pengar sista jag fick några, men va 17, man måste få unna sig ibland.

Nu var jag där igen och gick in på ennat änme, vilken röra. Ska fortsätta fundera på vad jag vill göra.
Kommentarer
Postat av: Katja

Lider av tristess jag med o inga bra tips har jag heller :o) Sims, men jag får inte ro o dessutom sitta så länge är ju pest o pina!

2010-08-24 @ 14:09:29
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Jo det är upp och ner! Möte på torsdag igen, på gång att komma ut till arbetslivet, rehabilitering, känns skönt!

2010-08-25 @ 01:18:22
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...