Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vart tog dagen vägen?

De blev inte alls som jag tänkt mig idag. Första blev de lite sovmorgon och efter de hämtade mannen ut paketet från Ellos som hade kommit. Sedan åkte vi i väg till en som jobbar på min mans jobb och fick oss lite fika. Rita och Rambo fick vara med och leka lite med deras hund. Dom hade så kul. Sedan tog vi en sväng till Marieberg för att se om vi kunde hitta några säng lampor, men de blev bara lampskärmar och energilampor. Så nu blev de slut på ett presentkort som jag hittade för några dagar sedan. Jag kunde nu inte motstå att gå in på The Body Shop och där köpte jag en bronser och fick prover på en dag och en natt kräm, som jag nu ska testa och se vad min hud säger om den. Skickade även iväg mannen till Ur & Penn för att kolla om dom fortfarande hade 30 kr för halsbanden jag köpte och det hade dom så han köpte en av varje färg till. Gillar dom totalt och har haft ett av dom som armband både i helgen och idag. Åh jag som hade tänkt fotografera lite och skrivit några Recentioner, men de får bli en annan dag. Kan ta de i helgen då mannen jobbar hela helgen lång, vi får väl se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...