Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Älskar Dig Mest!

Min man vet hur mycket jag älskar Disney och Animerad film. Igår kom han hem med Shrek - Nu och för alltid, sista filmen i "serien". Jag själv önskade att få hyra den, men han tyckte att som att vi har alla dom andra, så kunde vi köpa den sista filmen också. Så idag när han är på utbilden (brandkåren) och sedan på julbord (med ordinarie jobb), så ska jag ta mig ett Shrek-maraton (är inne på andra filmen i skrivande stund). En mys eftermiddag/kväll i soffan... Kan det bli så mycket bättre, när man är ensam hemma?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...