Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

December fixat

Igår och idag har vi december fixat lite, då det inte blivit av tidigare pga mannens jobb och utbildning. Så nu har vi fått lite jul här hemma, fast det finns inte så mycket julkänsla endå.
Vi har lite kvar att göra och får se om vi hinner med det idag eller om det får bli en annan dag. Har fortfarande inte fått upp fönsterbrädan i köket än. Vi skulle ha skaffat nya, men då ekonomin inte är den bästa nu så får vi vänta och avända den som satt där innan. Lite trist nu när det blivit snyggare i köket.

I vardagsrummet pryder IKEA ljusstaken i föntret tillsammans med två fejk julstjärnor (som jag aldrig tidigare använt) och på bordet pryder en röd duk som jag hittade förra eller förr förra året på Mejk i Lindesberg. På den har jag min cult Design 4 värmeljushållare vit och svart. Sedan i hörnet pryder det en röd glittrig kon med belysning och en julgrupp med fejk blommor (då jag inte kan ha äkta för doften och katterna). Åh vid ingången står som alltid min älskade ljuslykta som tyvärr börjat ändra färg pga att den snåla butiken hade målat dom röda svart. Dom sålde nog inte så bra i rött... Den ger verkligen mycket värme, fast man bara har 6 st värmeljus i den.

Ja, det finns ett ledigt hörn för plastgranen också här i vardagsrummet, men där ligger just nu en beanbag som turbo bara älskar. I bland ser man bara en tass som sticker fram i den... Hur sött som helst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...