Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Fortfarande inte frisk.

Åkte på något skit där på annandagen på efter middagen och det verkar som om det inte vill ge med sig. Igår (Måndag) sov jag bort näsan hela dagen i soffan och natten har varit fruktansvärd. Har hostat en hel del och vaknade flera gånger under natten. Känns som jag skulle ha grövsta sandpapperet i halsen.
Jag som inte vill vara sjuk nu, men tyvärr inget man kan göra åt.
Nä, börjar känna mig lite frusen igen. Så jag ska nog ta och bädda ner mig i soffan igen.

Någon som har tips om dunderkur för att blir frisk fortare?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...