Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Iamia´s beställning

För ett tag sedan (här) vann jag på Facebook ett presentkort hos IaMia's. I Torsdags efter mycket funderande slog jag till och unnade mig lite saker.


Alosan - Repair Skin-gel (får se om den kan hjälpa mig få kontroll på eksemen).
Barry M Dazzle Dust - White (har ett prov på denna sedan tidigare och den är helt underbar att lägga mellan ögat och näsan).
Barry M Lip Lacquer Crayon - Party Pink (fastnade för färgen när jag såg ett "swatche" på deras blogg (här).
Eyeko Nail Polish - Cosmic (stod och vägde mellan denna och Barry M Instant Nail Effects, men beslutade att prova denna då den var glittrig och kändes lite mer festlig av sig).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...