Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Marieberg Galleria

Igår var vi som sagt på Marieberg en sväng. Mannen skulle byta batteri i sin klocka och då frågade han mig om jag ville ha något. Inte kan man tacka nej till det heller. Åh jag som älskar ur & penn´s smycken. Valde först ett par örhängen, men så såg jag ett halsband och fick lite svårt att välja. Då sa mannen att jag kunde få båda för det var inte så farligt pris och han tycket dom var snygg också. Åh jag vet inte vad det är med mig och örhängen med ringar. Jag bara älskar dom (en miss var dock att just dom där hade jag, så mannen ska ta med och byta imorgon). Halsband har jag dock inte så många av, för där verkar jag vara lite mer kräsen, men har börjat att mer och mer gillat den där typen med lager och dom passar till örhängena tyckte jag. Vi var även in en sväng på The Body Shop och där bjöd jag lite, då jag hade 100kr kupong. Åh mannen var verkligen i behov att hjälpa händerna (ska se om jag får ta en bild ikväll, så får ni se hur illa det ser ut). Hade hört en hel del bra om Hemp handkräm, så det köpte han och sedan bommulsvantarna. Så han ska smörja in sig på kvällen och sedan ta på vantarna. Får vi hoppas att han får bättre händer sedan, för dom ser som sagt förjävliga ut nu, men det har med hans jobb att göra och att han inte använder handkräm. Jag fick en sak jag också, då man fick prov på den nya parfymen (som jag har på min önskelista) Dreams Unlimited. Sådär ser min mannens händer ut innan han började med krämen. Ska ta en bild efter någon vecka också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...