Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Rimma

Just nu önskade jag att jag kunde Rimma bra, då Kicks har en tävling där man kan vinna en goodiebag fullproppad med skönhets­produkter, till ett värde av 8 800 kr.
Åh vem skulle inte önska sig att få det som julklapp. Jag är hemskt dålig på att rimma. Så en annan får bara sitta och titta på, medans alla andra lyckas vinna.
Försöka kan man juh... Fast jag vet inte hur bra det går...

När snön där ute vräker ner,
sitter jag ensam här i min dimma och försöker rimma.
Ingen gran, inga klappar,
för tomten mig ej hittar.
Trött, sliten och grå,
skulle en goodiebag från kicks mig nå?
Va pigg och färgglad jag skulle bli då.


eller

När snön där ute vräker ner,
sitter jag ensam här i min dimma och försöker rimma.
Ingen gran, inga klappar,
för tomten mig ej hittar.
Trött, sliten och grå,
och om jag en goodiebag från kicks skulle få.
Va pigg och färgglad jag skulle bli då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...