Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Testpilot - Headweb

Nu kan jag dela med mig. Jag har blivit utvald till Testpilot hos Smartson och ska få testa Headweb.


"Headweb är Sveriges största filmtjänst med Nordens största utbud - över 4000 titlar! Tjänsten fungerar i valfri webbläsare på Windows, Mac eller Linux, samt Playstation 3 och populära mediacenter som Plex."


Förväntningar

Jag aldrig tidigare varit testpilot och ser verkligen fram imot detta. Jag har tidigare provat på Brafilm (som numera gått ihop med ett annat och heter Love film) och det var rätt okej. Hade Voddler via bredbandet innan jag byte, men det var inget jag gillade direkt, lite för mycket reklam och dåligt utbud och då hade jag även problem med internet uppkopplingen.  

Så det ska bli riktigt kul att få testa på en webbaserad uthyrning. Är lite rädd dock, att man som den filmälskaren man är, ska ha svårt att välja. Jag hoppas verkligen att dom kommer ha ett bra sorteringssystem av filmer som gör det lätt att hitta.

Som det är idag hyr vi mest bara film via Filmtoppen, där man kan boka filmen hemma och hämta den på vald butik. Det finns fortfarande kvar att man måste lämna tillbaka den dagen efter. Ibland kan det även vara svårt att få tag på just den filmen man vill ha.

Jag försöker att alltid gå in neutral och sedan skaffa mig en uppfattning under tidens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...