Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Uppersittarkvällen

Båda hundarna har fått badade och Rambo är nerklippt igen (även benen efter en miss med saxen, som gjorde att jag tog trimmern och klippte ner).

Även till denna kväll hade vi fått Bingo Lottor av pappa och nu är jag bara irriterad. Här sitter man i de livet man har och så önska man att man bara kunde få vinna någon gång, men nä heller, jag skulle en ifrån 25.000 kr. Hur irriterande som helt. Andra gången vi spelade nu och som vanligt NADA.

I övrigt så har jag varit dom här två dagarna (då mannen varit ledig), otroligt sällskapssjuk, vilket är förståligt. Mannen jobbar nu hela helgen 06:00 - 18:00 (om ingen strular, gör det det kan de bli övertid).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...