Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bara jag och djuren!

Ikväll är de bara jag och djuren här hemma. Mannen fick hoppa in extra inatt på jobbet. Så de blir ensamt i soffan inatt när vi ska se om curling tjejerna tar guld el silver (jag hoppa sjuh så klart på guldet, men man vet aldrig).

Så först blir de lite kolla nätet och spela lite FB spel och kanske kolla några YouTubeklipp, innan de blir OS och skidor. Åh mellan de och Curlingen så tänkte jag kolla på This is it (åh imorgon blir de Bröllopsfotografen, då min man också ville se den). Så ser min kväll ut ikväll, ja ska käka tacos också. *mums*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...