Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bloggdesign!

Idag har de inte blivit så mycket ploggande, men de är för att jag på eftermiddagen och kvällen suttit med en bloggdesign mall som bloggaren Elin gjort. (hennes blogg) Jag har länge beundrat hennes blogg och hon har en del free mallar som man får använda sig av. Hon är guld värd ska jag säga, för jag är så less på min design som jag har nu och har själv inte lyckats få till de. Så de är skönt att de finns vänliga själar som gör mallar.

Jag är fortfarande bara i början på piffandet. Tänkte denna gången försöka lägga till sån där nedre del på bloggen och även ändra kommentarsfältet... Åh känner jag mig lär de ta sin lilla tid.

Just nu:
Funderar på bakgrunden och håller på att pilla lite med en head. (tjuv titta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...