Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bloggdesignen!

Funderar fortfarande på de och vet inte hur jag ska göra. Bloggen gick juh från början ut på att vara min viktkämpar blogg, men slutade till att bli allt möjligt. Så frågan är om jag ska ha min statistik med el inte. hmm
Sedan vet jag inte om jag är hundra nöjd med min head. Någon som har tips på förbättring?

Ska även hitta på en snygg signatur och sitter och spånar lite på de. Funderar väl även på om jag ska fixa en banner, ifall någon skulle vilja länge någon gång.
Funderar juh även på detta med Bloglovin, om jag ska ha deras tråkiga bilder el göra egen. Är de någon som vet om de finns snygga på något annat ställe?
Tror inte de var något mer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...