Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag vill också!

Ja, jag vill och leka lite med att kanske videoblogg el göra sminkningar (fast jag inte är super på de, men men). Först tänkte jag att jag skulle lära mig hur man gör bildspel för Youtube, men de var ingen som kunde svara på den fråga. (väldigt synd) Så här på kvällen har jag testat med min lilla kamera, men jag vet inte om de kommer funka. Så fråga är, jag har juh inte råd att köpa en videokamera och fundrar då lite på om en billigare webcam skulle funka? Så igår var vi iväg och tittade, men jag blev så osäker så de blev ingen.

Så som sagt nu här på Natten, så har jag provat lite med min kamera som jag har. Åh vi får väl se, kanske jag ska fundera på saken och testa imorgon i dagsljus och se om de kan bli bättre bild. Min kamera har även 5x zoom, men de får jag inte att funka, den focuserar inte alls måste jag säga och jag börja känna lite att kanske jag skulle ta fram bruksanvsingen (som jag aldirg läst) och kolla lite i den. De skulle juh vara så kul om de funkar, för då sparar jag juh pengar och kan delta i roliga tävlingar på YouTube som en del där har.

I min YouTube kanal finns juh än så länge bara hundklipp på mina små busar. (mer om dom kommer nog imorgon)
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

ett tips är att INTE köpa en webcam, särskilt inte en billig (och dyra brukar inte vara bra heller).



Minns då jag fyllde 18 så fick jag en cam som kostade runt 1000 spänn och den är jätte efter och brusig. Visst har väl tekniken förbättrats på 3 år men cam är vanligtvis inte bra.

2010-02-24 @ 10:54:37
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Spotify får man bara genom invites (eller på ett olagligt sätt via proxysidor), jag har tyvärr ingen spotifyinvite, de försvann innan jag ens hann använda dem. Eller så pröjsar man 99 spänn för att få spotify och utan reklam och tillgång till ny musik före alla andra i en månad, hädan efter kommer du alltså ha spotify.

2010-02-24 @ 10:57:46
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Malin

Ang Spotify. Du kan få det gratis via Dem själva. Ställ dig i kö för en användare. Tar någon vecka. Vi hade gratis-verision och den är bra. Lite reklma, inte alls störande.

2010-02-25 @ 00:12:45
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...