Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nya tröjor!

Nya och nya, men jag insåg att jag inte visat upp dom tröjor som jag hittade 29 Jan när vi var iväg en sväng på marieberg. Än så länge har jag inte använt dom heller. Hur nu de gick till.


Dom två röda är från Lindex om jag inte minns helt fel och dom två andra är från Kappahl. De är juh inga lyx tröjor direkt, men när man har övervikt som jag får man ta de dom har. Åh som vanligt hade dom juh super snygga tröjor hängandes där på vanliga avdelningen, men på stora storlekar avdelningen var de som vanligt. Tråkigt och tantigt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...