Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tankar i natten!

Inatt slog de mig en sak. Jag hade gjort mig i ordning för att gå och sova. Tindra hon låg och snuffsade på kattställningen, Rita och Rambo låg som vanligt på sin biamadrass tättihop och snuffsade.
Jag kryper ner i den kalla sängen och drar ner fötterna under täcket, för att sedan tvärstopp. Jag känner en otrolig värme om mina kalla fötter som nästan var stelfrusna. Där ligger han som alltid varje kväll i min fotände. Våran lille Turbo. Jag lägger mig till rätta och Turbo hoppar där ifrån, för att sedan återkomma och lägga sig vid mina ben senare. De där måste vara kärlek de. Varje natt är de samma sak och snacka om värme en liten katt kan ge. Åh de var de som slog mig, trots allt skit så finns de någon som är där för en och ger värme i kylan.

Han kommenterar inte mitt utseende, tjatar inte på att jag måste gå ner i vikt, ställer inga krav på persetation, finns alltid där, bryr sig helt enkelt inte om utseende, älskar allt och alla och visar de genom att gosa och vara söt, så som bara han kan. De enda som han vill ha i gengälld är Kärlek, mat och en ren kattlåda och de får han i mängder.
Han är med oss nästa hela tiden. Sover i sängen, ligger i soffan, pratar massa (en del är bara goja) och så klar kelar han med allt och alla. Han försöker dock ibland att slå Doris med tassen, men som alltid funkar ingen teknik, men de är ett nöje att se honom försöka, så lite humor har grabben allt.

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: okej, då var jag inte ensam om den saken, trodde blogg.se gjort det mot mig bara för att jag flyttat över inlägg och grejer. haha

2010-02-21 @ 16:51:46
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Vad kul att höra =) Jag vill peka om domänen nu på en gång men det är något strul med dns-servern så om man väljer att peka domänen dit så pekar den inte vidare till min katalog.

2010-02-21 @ 16:53:19
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Tackar :D Jag har inte använt mig utag något annat än google då jag lärt mig (bortsett från att jag går en utbildning nu då) Men det som har med html och css kunde jag ju redan innan :)

2010-02-21 @ 17:43:18
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Milla

Klart man reagerar. Jag har haft djur i hela mitt liv och de är det bästa som finns. Har för närvarande ett marsvin och mår fysiskt dåligt när jag tänker på vad andra djur måste gå igenom för människans skull! Reaktionen jag tycker att man får när man pratar/skriver om detta är att folk tycker att det är förjävligt, men de orkar inte ta ställning till det för det är bekvämt att köpa de vanliga produkterna även om de får reda på att de testas på djur, vilket gör mig väldigt arg. Det är inte mycket begärt att ändra sitt eget beteende och köpvanor!

2010-02-21 @ 20:57:08
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...