Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dag 1 - Vägen till att måbra!

Ja nu ska jag försöka börja om igen. Tänkte att jag idag skulle komma upp i tid och börja dagen med frukost vilket jag hoppat över ett tag nu, men så har jag haft den västa natten någonsin. Jag har haft ångest över allt, både vikten och andra saker. Så de blev ingen frukost utan vaknade vid lunch och då blev de några bitar honungsmelon. Senare på dagen åt jag en skogaholms limpsmörgås med bredgott och en skiva skinka på. Middag fick idag bli Tacos och jag som sällan lämnar man fick idag göra de för jag blev lite för mätt. När vi var på ICA och handlar lite till middagen så hittade jag en kom som jag inte kunde låta bli. (Stod och valde mellan boken och Vecko revyn). Anta din viktigaste utmaning av Doktor Annika Dahlqvist. LCHF - för dig som vill må bra. Så jag ska försöka att ge mig på den här någon dag, den var inte sådär super tjcok så de borde jag nog klara av. Kanske jag även kan peppa Älsklingen också att hänga på, för några kilo mindre skulle juh inte skada någon av oss el att må bättre, för de är juh mest de som de går ut på. Att må bättre. (Får se om jag klara av att hålla på med att skriva dag 1, dag 2 dag 3 osv. Annars är juh inte de så viktigt just nu). Jusja Motion. Jag har lovat hundarna att dom ska få sig en kvällsprommenad i kylan. Åh jag fundera även på om jag ska kolla upp vad de kostar att gå till en boll hall, jag som gillar "bollsporter". Så som Basket, Bedmington och Squash. Har varit på Älsklingen om Squash ett par gången och nu kan han inget säga då jag fått veta att dom äntligen har de på Backahallen i Örebro. Nu ska han få... hehehe (om de nu inte är svindyrt bara). Update: Som jag annade, bara för att man hittar något kul så ska de kosta en massa. 140kr i timmen ska dom ha för att spela Squash på Backahallen. Undra om de är per person också el om de bara tar per timme? Får ringa och fråga imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...