Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

De där måste jag testa!

Jag satt och kollade lite YouTube klipp på sminkprodukter och tänket att jag måste komma in EnKore och se om han gjort något nytt snyggt. Åh tror inte på 17 att han har pysslat lite. Jag är juh inte riktigt den där pyssel människan, men de där måste jag bara testa någon gång. Nu är juh frågan hur man ska söka för att hitta de man behöver till de hela. Är de någon som har testat?




Update: Jag trodde detta klippet bara innehöll ett klipp, men jag hade fel. Så jag lägger till dom andra klippen också.













Jag säger bara de. Gud så häftigt. Nästan så att man blir sugen på de där nu till helgen då Älsklingen ska åka på kryssning och jag ska vara ensam hemma från Lördag till Söndag. Hmmm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...